Thursday, July 3, 2008

Home



I'm home! I'm glad to be back. Finally, I can unpack and rest after over 3 months of traveling. The trip was a good fun, adventure and experience. I can't tell where I liked the most because each place was different. I always met friendly people and had a good time. It was a great trip. Certainly not the last one!
Many thanks to my parents, all of my friends who helped me during the trip and those who were following my blog.

zdjęcia/photos

Jestem w domu! Cieszę się, że już wrociłam. Nareszcie mogę rozpakować plecak i odpoczac po ponad 3-miesiecznej podróży. Cała wyprawa była świetną przygodą, doświadczeniem i zabawą. Trudno powiedzieć, które miejsce najbardziej mi sie podobało, bo wszędzie było inaczej. Zawsze spotykałam przyjaznych ludzi i miło spędzałam czas. To była świetna podróż i na pewno nie ostatnia! Dziekuję wszystkim, którzy pomogli mi zrealizować moje marzenie i śledzili moją wyprawę. Szczególnie dziękuję rodzicom i przyjaciołom z Azji i Australii :-)

No comments: